Únete al equipo de Marco MKT y juntos co-creemos estrategias y soluciones que marquen la vida de las personas en la industria del Trade Marketing.**¿Cuáles serán tus funciones?**1.Cancellations:PO cancellation on HYBRIS, SIT Return and RDO track on NERP2.Returns: Return SKU verification (extra verification after agent), RSO creation on HYBRIS / Commercial return info for Order Desk approval3.Both: Approval submission for ready to refund refund cases, Refund follow UP4.Vouchers: Voucher approval & follow up for specific evouchers5.FOC: FOC CS first approval and give info and follow up for approval price, SO approval, DO and manual GR6.VENDOR: Vendor approval and refund coordination with AP thru paycheck7Credit Note: Cases analysis and validation for Credit Notes + give proper evidence for Order Desk SO approval + Coordinate credit note emission with Log & document center.8.CRP Report: Update CRP report for 5 main chanells (HAJI, EA, ASC, ECO CE + OSE, RETURN VOUCHER) weekly.**¿Cuál es el perfil que buscamos?**1.Estudios técnicos en administración o afines.2. Experiência mínima de 1 año en operaciones de servicio al cliente.3.Ingles intermedio o avanzado en expresión verbal, escritura y lectura4. Excel avanzado5.Facilidades para trabajo remoto y presencial6.Disponibilidad para visitas a centro de servicio autorizado en Lima.7.Disponibilidad para viajes mensuales a nível nacional.**¿Qué te ofrecemos?**1. Modalidad Hibrida2. Linea de Carrera3. Salario acorde al mercado4.Buen clima laboral